Młode polskie firmy mają szansę na globalny sukces i przejmują za granicą

Mamy coraz więcej młodych, innowacyjnych firm z szansami na globalny sukces na miarę Skype'a czy Ubera.

Aktualizacja: 08.06.2016 07:08 Publikacja: 07.06.2016 20:04

Rodzimy start-up DocPlanner, do którego należy popularny serwis ZnanyLekarz.pl, gdzie pacjenci wymieniają się opiniami o lekarzach, przejął swojego hiszpańskiego konkurenta – firmę Doctoralia. Dzięki temu polska spółka stała się największym globalnym serwisem do umawiania wizyt lekarskich online.

Globalny lider z Polski

Pozostało 96% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
Raport ZUS: stabilna sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
ZUS: 13. emerytury trafiły już do ponad 6 mln osób
Materiał partnera
Silna grupa z dużymi możliwościami
Biznes
Premier Australii o Elonie Musku: Arogancki miliarder, który myśli, że jest ponad prawem
Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej