–  Przekroczenie pułapu 200 tys. to jeden z kamieni milowych w realizacji strategii rozwoju PeP oraz synergii działania z europejską Grupy Nexi-Nets, w której to obecność przybliża nas z roku na rok do pozycji lidera na rynku. – mówi Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Polskich ePłatności. To efekt ciężkiej i solidnej pracy naszych zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż, obsługę i utrzymanie klienta, ale także całej Grupy PeP. Know-how oraz doświadczenie naszych pracowników umożliwia nam wyjście naprzeciw oczekiwaniom setek tysięcy polskich przedsiębiorców, których od lat wspieramy tworząc dopasowane do ich potrzeb rozwiązania płatnicze. W ciągu ostatnich lat staliśmy się nośnikiem wzrostu i zyskujemy dużo uznania ze strony naszych klientów.

Polskie ePłatności rośnie z roku na rok w siłę. W 2021 PeP wyróżnił się największymi przychodami spośród 100 firm z branży płatniczej w Polsce. Natomiast w 2020 roku sfinalizowany został zakup 100 proc. udziałów w firmie przez Grupę Nets, europejskiego lidera w dziedzinie płatności bezgotówkowych. Polska jest jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków w Europie, jeśli chodzi o rozwój w zakresie płatności elektronicznych, dlatego dołączenie do Nets, głównego gracza w dziedzinie płatności elektronicznych w Europie, daje firmie szerokie perspektywy rozwoju.

Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Polskich ePłatności

Jarosław Mikos, Prezes Zarządu Polskich ePłatności

– Naszą aspiracją jest, co już się dzieje, bycie dostawcą pierwszego wyboru w zakresie płatności w Polsce. Już niedługo klienci PeP będą mieli możliwość skorzystania z dedykowanych aplikacji. Warto tu wymienić możliwość pre-autoryzacji dla hotelarzy czy system napiwków dla gastronomi. W planach jest także integracja terminali z popularnymi aplikacjami rezerwacyjnymi oraz systemami sprzedażowymi firm trzecich. – dodaje Jarosław Mikos.

Materiał Promocyjny