Marketing w social mediach pod kontrolą UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział postępowanie wyjaśniające w sprawie kryptoreklam w social mediach. Warto więc zweryfikować zasady współpracy z influencerami, i jeśli to konieczne, wprowadzić zmiany dotyczące oznaczania publikowanych przez nich treści.

Aktualizacja: 17.10.2021 11:26 Publikacja: 17.10.2021 11:26

Marketing w social mediach pod kontrolą UOKiK

Foto: Adobe Stock

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Polityka
Gdy były szef dyplomacji w rządzie PiS mówi, że nie mamy już przyjaciół? „To jest to druzgocące”
Materiał Promocyjny
SUV Mazda CX-30 M Hybrid z nowym silnikiem 186KM teraz już od 866 zł netto/msc.
Advertisement
Prawo dla Ciebie
Fundusze za praworządność: wstępny sukces Polski i Węgier
Prawo dla Ciebie
Mur na granicy będzie można zbudować byle jak, a puszczę wyciąć
Prawo drogowe
Będą nowe przepisy dotyczące rond w Polsce
Materiał Promocyjny
Nowy projekt polskiej marki Kazar i Grzegorza Krychowiaka
ZUS
Firmy będą nadpłacać składkę zdrowotną. Odzyskają ją za rok
Prawo pracy
"Polski Ład" PiS wywoła ruch kadrowy