Materiał powstał we współpracy z Pekao SA

Każdy, kto musi skontaktować się z instytucjami za pomocą infolinii, wie, że najczęściej to proces długi i nie zawsze zakończony powodzeniem. Często słyszymy w słuchawce niezrozumiałe polecenia albo zapominamy haseł. I przy okazji tracimy masę czasu. Jak tego uniknąć?

Nie potrzeba PIN-u

Bank Pekao SA ma na to pomysł. Nowa funkcja Click2Call (kliknij, by zadzwonić) umożliwia klientom korzystającym z bankowej aplikacji PeoPay szybkie i wygodne połączenie z konsultantem infolinii. Wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Konsultacja z bankiem to często sprawa nagła: trzeba zablokować kartę, szybko uzyskać informacje o stanie konta, czy sprawdzić dostępność oferty. Szukanie numeru infolinii, kodu czy PIN-u wydłuża ten proces. Dlatego użytkownicy aplikacji PeoPay otrzymali możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem Banku Pekao właśnie za pomocą zainstalowanej wcześniej apki – PeoPay. Instalacja zapewnia wcześniejszą identyfikację klienta i zalogowanie do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy dostępne będą wszystkie standardowe usługi, takie jak zastrzeganie karty, pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskanie informacji o kartach płatniczych.

To nie wszystko. Bank stale rozwija zakres działania aplikacji PeoPay. W wersji 4.0 i wyższych zawiera ona szereg modułów dodatkowych, takich jak „inwestycje” czy „notowania”. Nowością jest również możliwość personalizacji aplikacji poprzez dostępne widżety, zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej, a także wykonania opłaty za parkowanie przy pomocy telefonu.

Dobre oceny

– Jesteśmy zadowoleni, bo aplikacja cieszy się niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły PeoPay do pozycji jednego z liderów jakości. Np. w sklepie Google Play aplikacja utrzymuje stałą ocenę 4,8 – podkreśla Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i kanałów zdalnych Banku Pekao SA. – Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta – dodaje przedstawiciel banku.

Jak działa nowa funkcja? Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki ze słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Ważne są wymagania techniczne: funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

PeoPay wciąż ewoluuje

Jak podkreślają twórcy tego nowego instrumentu, PeoPay Banku Pekao to nowoczesna aplikacja, która jest na bieżąco udoskonalana przy pomocy zaawansowanej analityki danych i nowoczesnych narzędzi m.in. z obszaru sztucznej inteligencji. W drugiej połowie 2021 r. wprowadzono unowocześnioną technologicznie aplikację w wersji 4.0.

Warto też zadbać o szybką aktualizację, która za każdym razem poszerza pole działania klienta. Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza i bardziej intuicyjna. Umożliwia przeprowadzanie transakcji płatniczych bezpośrednio z konta w różnych walutach, i to bez dodatkowych kosztów. Użytkownicy ulepszonej wersji aplikacji mają także możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem bez konieczności posiadania fizycznej karty. Teraz będą mogli również zadzwonić bezpośrednio przy pomocy aplikacji i porozmawiać z konsultantem.

Autopromocja
Subskrybuj nielimitowany dostęp do wiedzy

Unikalna oferta

Tylko 5,90 zł/miesiąc


WYBIERAM

Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać na telefon z App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 na Android jest stopniowo udostępniana w sklepie Google Play.

Materiał powstał we współpracy z Pekao SA