fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media

Stracili prace, bo pomylili flagi

ROL
Dwie osoby z działu grafiki Agencji Produkcji Audycji Informacyjnych TVP stracą pracę. Pomyliły one flagi Rosji i Anglii. Wydawcy "Wiadomości" nie dostaną honorariów za te wydania
13 czerwca w wydaniu o godz. 12 program informacyjny TVP 1 materiał o remisie Polski z Rosją w fazie grupowej Euro 2012 zilustrował flagami Polski i Związku Radzieckiego.
Wieczorem w głównym wydaniu "Wiadomości" za pomyłkę graficzną przepraszał szef i prowadzący programu Piotr Kraśko.
20 czerwca podczas prezentacji ćwierćfinalistów Euro 2012, "Wiadomości" umieściły przy Anglii flagę Wielkiej Brytanii.
Osoby odpowiedzialne za pomyłki straciły prace, a wydawcy programów z błędnymi flagami nie dostaną honorariów za te wydania.
Źródło: Press
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA