Media i internet

Sprzedaż tygodników w lipcu

Fotorzepa, Danuta Matloch
Pismo ukazujące się od lutego było w lipcu najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii na polskim rynku - wynika z najnowszych danych
Najnowszy wynik sprzedażowy "Uważam Rze" to 136,9 tys. egz. Kolejne w sprzedażowym zestawieniu były: "Gość Niedzielny" z wynikiem 134,3 tys. egz. (o 1,2 proc. więcej niż przed rokiem), "Polityka": 134,2 tys. egz. (spadek o 6,2 proc.) oraz "Wprost", którego średnia sprzedaż wynosiła 125,9 tys. egz. (wzrost rok do roku o 17,9 proc.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Wynik "Newsweeka Polska" to 116,1 tys. egz. (wzrost o 2,4 proc.). Te wyniki tradycyjnie przebijał publikujący przedruki z polskiej prasy "Tygodnik Angora", który sprzedawał się w lipcu na poziomie 375,1 tys. egz. (spadek o 0,3 proc.). Sprzedaż pozostałych tytułów nie przekraczała 100 tys. egz.
"Gazeta Polska" osiągnęła wynik 66,9 tys. egz. (wzrost o 9,5 proc.), "Przekrój": 39,3 tys. egz. (spadek o 16,8 tys. egz.), "Przegląd": 23,1 tys. egz. (spadek o 4,8 proc.), "Tygodnik Powszechny": 19,9 tys. egz. (wzrost o 0,2 proc.), a publikujące przedruki z prasy zagranicznej "Forum": 15,8 tys. egz. (spadek o 7,8 proc.). Łączna sprzedaż dziesięciu tygodników opinii (bez "Uważam Rze") wzrosła w lipcu rok do roku o 0,8 proc. do 1,05 mln egz.
Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL