Rpkom

Przegląd prasy - środa 21 października

Gazeta Wyborcza
  TP Emitel wygrywa w sądzie z UOKiK
Vadim Makarenko

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uchylił decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w której urząd antymonopolowy nałożył na TP Emitel (spółka zależna Telekomunikacji Polskiej, świadcząca usługi radiodyfuzji - od rpkom.pl) 19 mln zł kary za zawyżanie stawek za korzystanie z jego nadajników w latach 1994-2005. Decyzja nie jest prawomocna.   Rzeczpospolita

W wp.pl lepiej niż rok temu
Urszula Zielińska   Wirtualna Polska zapowiada, że w tym roku jej przychody wzrosną o kilka procent wobec 150 mln zł w 2008 roku. Portal zależny od Telekomunikacji Polskiej zamierza utrzymać udział w rynku reklamy internetowej na poziomie 20 proc.
http://www.rp.pl/artykul/5,380639.html   Parkiet   Urszula Zielińska
Advanture Cellular, brytyjski dystrybutor usług telekomunikacyjnych należący do grupy NFI Midas zostanie zlikwidowany w ciągu pięciu miesięcy. Wierzyciele zgłosili wobec tej firmy roszczenia na nieco ponad 8 mln funtów. Hutchison 3G, spłatę zobowiązań wobec którego gwarantuje NFI Midas domaga się 0,55 mln funtów.   Puls Biznesu   TV w komórkach Centernetu
DI

Należący do giełdowego Midasa Centernet podpisał umowę z Info-TV-FM z grupy Magna Polonia na pilotażowy program telewizji mobilnej. http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=e42eb030-0d4d-4112-a009-c6a8f6246b77&date=2009-10-21 (dostęp płatny){loadposition artrek}
Źródło: rpkom.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL