fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Plus rusza z kampanią wizerunkową

Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest kojarzony z nowoczesnością.
Fotorzepa/Andrzej Bogacz
Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest kojarzony z nowoczesnością. Chce to zmienić.

W grupie Cyfrowego Polsatu będą jeszcze długo funkcjonować dwa brandy: Plusa i satelitarnej platformy – wynika ze słów Jarosława Drabarka, od lutego odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing grupy. – Plus i Cyfrowy Polsat to dwie silne, różne marki, dla dwóch różnych usług – ocenił menedżer.

W poniedziałek grupa Zygmunta Solorza-Żaka oficjalnie poinformowała o starcie wielowątkowej kampanii mającej poprawić wizerunek operatora sieci komórkowej Plus. Nie ujawniła wysokości nakładów na to ani ram czasowych, w jakich chce zrealizować cele. Koszty marketingowe grupy mają być porównywalne jak w 2014 r.

Kampania pod hasłem „Ja Plus" (kojarzyć się może z dawną marką internetu telekomu – iPlus, ale też produktami uważanego za króla marketingu – Apple) na pewno potrwa do końca roku. Jak wyjaśniał Jarosław Drabarek, członek zarządu Polkomtelu, marka Plus chce trafić z przekazem do młodszej grupy użytkowników i zbudować wizerunek firmy nowoczesnej....

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA