fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Multiagencje rozwijają sieci

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów.
Fotorzepa/Marta Bogacz
W oddziale, w internecie, ale także przez telefon. Polisę kupisz, jak i gdzie chcesz.

Towarzystwa ubezpieczeniowe stawiają na multikanałowość w sprzedaży swoich produktów. Ważną pozycję stanowią tu multiagencje, które są coraz bardziej doceniane także przez klientów. Dysponują one szeroką ofertą różnych ubezpieczycieli, a co ważniejsze – są w stanie porównać ją dla klienta i dobrać najbardziej dopasowany do niego produkt.

Wszystko w jednym

„Rzeczpospolita" sprawdziła, w których agencjach wybór jest największy. Bezsprzecznie na czoło wysuwa się CUK Ubezpieczenia, która ma produkty 33 towarzystw, w tym 20 z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na drugiej pozycji znalazł się AB Port z 30 ubezpieczycielami, z tym że produkty komunikacyjne ma 22 z nich. Dalej mFind – 28 towarzystw (20 to komunikacja), Superpolisa – 20 (16), i Ubea – 17, przy czym wszystkie dysponują też polisami OC i AC.

Najszerszy zakres ochrony są w stanie zapewnić CUK Ubezpieczenia i Superpolisa. Oprócz standardowego zestawu produktów majątkowych, turystyc...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA