Metaverse – nowa rzeczywistość w przestrzeni cyfrowej

Uprawnieni z praw własności intelektualnej, którzy wykorzystują Metaverse do promocji swojej działalności, mogą dotrzeć do szerszej publiczności. Muszą być jednak świadomi potencjalnej odpowiedzialności związanej z tym rozszerzonym zasięgiem. Główne zagrożenia dotyczą naruszeń praw do znaków towarowych, prawa autorskiego i dystrybucji przedmiotów jako treści cyfrowych.

Publikacja: 17.02.2022 13:20

Metaverse – nowa rzeczywistość w przestrzeni cyfrowej

Foto: Adobe Stock

Treść dostępna jest dla naszych subskrybentów!

Tylko teraz dostęp do rp.pl za 29,90 zł miesięcznie zamiast 89!

Pełen dostęp do serwisu rp.pl – specjalistyczne treści prawne i ekonomiczne, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Praca, Emerytury i renty
Emerytura na rękę po waloryzacji - tabela z kwotami
Sądy i trybunały
I prezes SN poddana egzekucji sądowej. "P. Manowska weszła do historii"
Podatki
Trudny PIT-11 dla seniora. Jak prawidłowo się rozliczyć by skorzystać z ulgi
Konsumenci
Sąd wydał precedensowy wyrok ws. jazdy autobusem bez biletu
Materiał Promocyjny
Ford wyprzedza oczekiwania kierowców
Advertisement
Prawo dla Ciebie
Wyborcza kiełbasa PiS dla rolników. Kodeks z przywilejami i ochroną przed komornikiem
ZUS
ZUS ogłosił minimalną składkę na ubezpieczenie zdrowotne w 2023 r.