Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Obowiązująca od listopada 2021 roku nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji zezwala na stosowanie przez operatora w programie telewizyjnym technologii DAI tj. dynamiczną podmianę reklam, która daje możliwość kierowania pojedynczej reklamy na linearne transmisje na żywo i filmy na żądanie, docierając tym samym do użytkowników różnych urządzeń.

Publikacja: 17.02.2022 13:21

Telewizyjne cookies, czyli profilowanie widzów pod reklamę

Foto: Adobe Stock

Treść dostępna jest dla naszych subskrybentów!

Tylko teraz dostęp do rp.pl za 29,90 zł miesięcznie zamiast 89!

Pełen dostęp do serwisu rp.pl – specjalistyczne treści prawne i ekonomiczne, w tym artykuły z Rzeczpospolitej i Plus Minus.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Konsumenci
Sąd wydał precedensowy wyrok ws. jazdy autobusem bez biletu
Praca, Emerytury i renty
Emerytura na rękę po waloryzacji - tabela z kwotami
Prawo dla Ciebie
Wyborcza kiełbasa PiS dla rolników. Kodeks z przywilejami i ochroną przed komornikiem
Prawo karne
Były premier Kazimierz Marcinkiewicz skazany za niepłacenie alimentów
Materiał Promocyjny
Ford wyprzedza oczekiwania kierowców
Advertisement
Podatki
Straciłeś na zmianach w PIT? Skarbówka odda różnicę
Prawo pracy
Wymuszanie pracy zdalnej skończy się zwolnieniem