Jak zautomatyzowane narzędzia wpływają na decyzje konsumentów?

Śledzenie aktywności użytkownika w internecie może obejmować nie tylko dane osobowe, które osoby fizyczne aktywnie przekazują, ale także te, które są wynikiem obserwacji, wyprowadzania i wnioskowania. Udostępnianie ich potencjalnie setkom firm rodzi pytania o bezpieczeństwo danych. W jaki sposób można to zmienić?

Publikacja: 20.01.2022 13:26

Jak zautomatyzowane narzędzia wpływają na decyzje konsumentów?

Foto: Adobe Stock

Treść dostępna jest dla naszych subskrybentów!

Black Weekend: Odbierz 70% rabatu na roczny dostęp do rp.pl plus

Zyskaj dostęp do rzetelnej wiedzy z zakresu biznesu, finansów oraz prawa. Czytaj profesjonalne dziennikarstwo, jeśli chcesz wiedzieć więcej.

ABC Firmy
Zbliża się ważny termin. Jeśli go przegapisz nie będzie tańszego prądu
Materiał Promocyjny
Compliance summit 2023
Niepełnosprawni
„Ulga na prąd” dla niepełnosprawnych do 30 listopada
Finanse
Tani prąd nie dla wszystkich. Ostatni moment na złożenie oświadczenia
Prawo karne
Prokuratura chce skazać "Matę" ze "względów wychowawczych"
Materiał Promocyjny
Cyfryzacja procesu budowlanego po nowelizacjach 2022 r.
Zdrowie
Kobiety mają rodzić młodo i siłami natury. Taki plan ma rząd
Prawo karne
Karniści apelują: Prezydencie, zawetuj kodeks