Zalando to głównie technologia

materiały prasowe
Odzieżowy e-handel będzie szybko rósł, ale tradycyjne sklepy nie znikną – mówi wiceprezes Zalando Christoph Lange.

Rz: Zalando bardzo szybko się rozwija, zwiększa przychody w tempie ponad 30 proc. rocznie i w tym roku może osiągnąć 3 mld euro obrotów. Czym różnicie się od innych odzieżowych sklepów internetowych?

Christoph Lange: Głównie tym, że koncentrujemy się tylko na modzie, nie jesteśmy sklepem, w którym można kupić wszystko i nic. Zaspokajamy modowe potrzeby naszych klientów. Poza tym mocno wierzymy w technologię i postrzegamy siebie jako firmę technologiczną działającą na rynku odzieżowym. Technologia daje nam narzędzia do spełniania potrzeb klientów, pozwoliła zbudować platformę, dzięki której mogą się dowiedzieć, jaką odzież na daną okazję powinni włożyć, a my im ją dostarczamy.

Jedną z waszych głównych przewag jest liczba marek, które oferujecie w swoim sklepie. Jak je pozyskujecie?

Obecnie mamy w ofercie ponad 1500 marek odzieżowych i obuwniczych, dzięki czemu klienci mogą u nas kupić ponad 150 tys. różnego rodzaju produktów....

Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL