GWD Concept spółka z ograniczoną odpowiedzialnością to międzynarodowy start-up, właściciel marek Displate i Posterplate, zrzeszający ponad 3738 artystów z 74 krajów oraz oferujący ich grafiki w postaci wydruków na wysokiej jakości blachach. Plakaty znajdują kupców na całym świecie: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, czy Australii. Start-up powstał zaledwie cztery lata temu, a mimo to może się już pochwalić obrotami rzędu 10 milionów dolarów.

Zakres doradztwa prawnego oraz podatkowego dla Klienta obejmował kwestie związane z przygotowaniem badania prawnego i podatkowego spółki GWD Concept sp. z o.o., opracowywaniem koncepcji wejścia Credo Ventures do polskiej spółki, prowadzeniem negocjacji oraz przygotowaniem dokumentów transakcyjnych, w celu zamknięcia Transakcji.

Projekt wymagał współpracy specjalistów zarówno z obszaru fuzji i przejęć, prawa własności intelektualnej, jak również podatków. Klientowi doradzał zespół kierowany przez r.pr. Sebastiana Ponikowskiego (fuzja i przejęcia), w składzie: r.pr. Sławomir Mikołajuk (podatki), Róża Warszawik (fuzje i przejęcia) oraz Filip Drgas (prawo własności intelektualnej).

Aby dowiedzieć się więcej o inwestycji Credo Ventures zapraszamy do przeczytania artykułu: LINK.