Po 7 latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Ubezpieczyciel tłumaczy to m.in. zmianami właścicielskimi - Link4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA. Firma chce ponadto odświeżyć wizerunek.

Jak informuje ubezpieczyciel projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia. Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

Nowy znak Link4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

- Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki Link4 – mówi cytowany w komunikacie Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak informuje Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w Link4, wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer.