Porozumienie między Twitch a spółką Blizzard Entertainment (grupa Activision Blizzard) ma obowiązywać przez dwa lata i obejmie nie tylko prawa do transmisji na żywo wybranych turniejów Blizzarda (m.in. „Heroes of the Storm Global Championship", „StarCraft II World Championship Series" i „Hearthstone Global Games"), ale również specjalną zawartość do gier dla subskrybentów Twitch Prime. I tak np. między 20 czerwca a 10 sierpnia do obecnych i nowych członków Twitch Prime trafi złota skrzynka z łupami do „Overwatch", czy tzw. skórki dla bohaterów. Podobne promocje będą czekać jeszcze w tym roku graczy „Heroes of the Storm" i „Hearthstone".

- Założyliśmy Twitcha z myślą o grach i w odpowiedzi na reakcje naszej społeczności na tytuły takie jak „StarCraft II Blizzarda". Dzięki naszej dużej, ale zżytej społeczności, stałemu rozwojowi interaktywnych funkcji, a także bardzo lubianym przez widzów czatom językowym opartym na emotikonkach możemy teraz jeszcze lepiej wspierać społeczność e-sportową Blizzarda - skomentował Kevin Lin, prezes ds. operacyjnych Twitcha.

Frank Pearce, główny dyrektor ds. produktu w Blizzard Entertainment, podkreśla z kolei, że na świecie są już miliony ludzi, którzy kochają e-sport. - Dlatego stale dokładamy wszelkich starań, by wszyscy mogli kibicować swoim ulubionym graczom - dodaje.