Cloud Technologies analizuje już ponad 9 mld profili internautów

Do ponad 9 mld zwiększyła liczbę analizowanych anonimowych profili internautów notowana na NewConnect spółka Cloud Technologies. Oznacza to, że zna indywidualne zainteresowania i preferencje większości użytkowników internetu – podaje firma w komunikacie prasowym.

Publikacja: 29.08.2017 13:01

Cloud Technologies analizuje już ponad 9 mld profili internautów

Foto: www.sxc.hu

Platforma do zbierania, przetwarzania i analizy danych OnOudience spółki New Connect w 2016 roku analizowała 3 mld anonimowych profili internautów, ograniczając się przy tym do analizy internautów korzystających z komputerów stacjonarnych. Teraz Cloud Technologies przetwarza także dane mobilne, a liczba analizowanych profili wzrosła trzykrotnie. 

„Dzięki wdrożeniu nowych rozwiązań technologicznych oraz pozyskaniu nowych partnerów biznesowych udało nam się istotnie zwiększyć ilość przetwarzanych danych. Największe wzrosty zanotowaliśmy na rynku amerykańskim oraz kluczowych rynkach europejskich” – mówi prezes firmy Piotr Prajsnar.

„Analiza informacji z wielu źródeł i lokalizacji w znaczącym stopniu ułatwia dopasowanie przekazu reklamowego do indywidualnych potrzeb. Rozdzielczość danych jest w tej chwili na tyle duża, że mogą one z powodzeniem zasilać systemy CRM firm ułatwiając im podjęcie lepszych decyzji biznesowych” – ocenia Prajsnar.

„Szacuje się, że z internetu korzysta około 4 mld osób. Jednak użytkownik globalnej sieci loguje się do niej zazwyczaj z wielu urządzeń - zarówno z laptopa, telefonu komórkowego czy tabletu” – zwraca uwagę Prajsnar. Jak podkreśla, samo zgromadzenie danych nie stanowi wyzwania, w odróżnieniu od znalezienia między nimi właściwych korelacji i ich monetyzacji.

Wartość danych o preferencjach i zachowaniach internautów stale rośnie - wynika z raportu Boston Consulting Group „The Value of Our Digital Identity”. Do 2020 roku wartość danych internautów z samej tylko Unii Europejskiej ma sięgać 330 mld euro.

Platforma do zbierania, przetwarzania i analizy danych OnOudience spółki New Connect w 2016 roku analizowała 3 mld anonimowych profili internautów, ograniczając się przy tym do analizy internautów korzystających z komputerów stacjonarnych. Teraz Cloud Technologies przetwarza także dane mobilne, a liczba analizowanych profili wzrosła trzykrotnie. 

„Dzięki wdrożeniu nowych rozwiązań technologicznych oraz pozyskaniu nowych partnerów biznesowych udało nam się istotnie zwiększyć ilość przetwarzanych danych. Największe wzrosty zanotowaliśmy na rynku amerykańskim oraz kluczowych rynkach europejskich” – mówi prezes firmy Piotr Prajsnar.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Biznes
Igor Lewenberg, właściciel Makrochemu: Niesłusznie objęto nas sankcjami
Biznes
Wojna rozpędziła zbrojeniówkę
Biznes
Standaryzacja raportowania pozafinansowego, czyli duże wyzwanie dla firm
Biznes
Lego mówi kalifornijskiej policji „dość”. Poszło o zdjęcia przestępców
Biznes
Rząd podjął decyzję w sprawie dyplomów MBA z Collegium Humanum