fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Nowe

„Let’s Do London” - stolica zaprasza samych Brytyjczyków

Fot. AFP
6 milionów funtów kosztować będzie kampania promocyjna Londynu. Miasto chce zachęcić podróżnych krajowych do przyjazdu, bo ich wsparcie przyda się nawet najbardziej znanym atrakcjom turystycznym.

„Let’s Do London” to nazwa kampanii promującej Londyn wśród podróżnych krajowych. Projekt obejmie nie tylko działania reklamowe, ale też organizację wydarzeń. W mieście pojawią się nowe instalacje artystyczne, odbędą się imprezy kulturalne, wystawy, przedstawienia teatralne i sportowe. Do projektu przyłączyły się znane londyńskie muzea, galerie i inne atrakcje turystyczne, ale też artyści, szefowie kuchni, a przede wszystkim władze miasta. Ich wspólnym celem jest pozyskanie jak najwięcej turystów krajowych, ale też zachęcenie samych mieszkańców Londynu do przyjechania do centrum i skorzystania z oferowanych atrakcji.

W ciągu najbliższych tygodni Londyn stanie się otwartą galerią, w której artyści będą prezentować swoją sztukę. Nie zabraknie oferty dla rodzin z dziećmi – w Muzeum Wiktorii i Alberta będzie można zobaczyć wystawę poświęconą „Alicji w krainie czarów”, a w Muzeum Historii Naturalnej bohaterom filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”.

Dla miłośników sportu dobrą wiadomością jest, że w tym roku w Londynie odbędzie się osiem meczów w ramach rozgrywek UEFA Euro 2020, a także turniej tenisowy i zawody krykieta. Jesienią organizowane są natomiast duże festiwale, między innymi Londyński Tydzień Mody i Festiwal Filmowy. Zimą centrum stolicy rozświetlą iluminacje świąteczne. Amatorzy musicali będą mogli znów wybrać się na West End, by zobaczyć takie produkcje jak „Powrót do przyszłości”, „Kopciuszek”, czy disneyowską „Krainę lodu”.

Miasto wykłada na wsparcie tych działań 6 milionów funtów, do tego dochodzi kolejny milion funtów w postaci wpłat i realizacji usług od partnerów. Promocja będzie prowadzona zarówno w tradycyjnych mediach, jak i w internecie. Miasto przygotowuje się też na bezpieczne przyjęcie gości, władze zalecają stosowanie się do wytycznych, utrzymywanie dystansu społecznego, używanie środków dezynfekcji czy zakrywanie ust i nosa w miejscach zamkniętych.

Jak mówi burmistrz Londynu Sadiq Khan, w tym roku ograniczenia podróży zagranicznych nadal będą prawdopodobnie obowiązywać, dlatego zarówno londyńczycy jak i mieszkańcy innych regionów Wielkiej Brytanii mają wyjątkową okazję, by skorzystać z oferty miasta bez tłumów. W ten sposób wspomogą światowej sławy instytucje, które zaczynają się otwierać, a które potrzebują pomocy bardziej niż kiedykolwiek.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA