fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Nowe

Autentyczna, radosna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo

Fot. webtenerife.com
„Teneryfa budzi emocje” to slogan, którym wyspa będzie się teraz promować. Nowe jest także utrzymane w  odcieniach niebieskiego logo. Ma nawiązywać do koloru oceanu.

Władze Teneryfy przedstawiły nową identyfikację marketingową wyspy. Składają się na nią slogan reklamowy, który brzmi „Teneryfa budzi emocje”, plan marketingowy i logo utrzymane w kilku odcieniach niebieskiego nawiązujące do wód oceanu i 365 słonecznych dni roku.

W nowym znaku graficznym w literę „n” wpisano trójkątną sylwetkę wulkanu Teide – jednej z największych atrakcji wyspy. Z kolei wykrzyknik na końcu „oddaje zachwyt osób, które przyjeżdżają na wyspę”.

Nową strategią marketingową władze wyspy chcą przekonać turystów, że Teneryfa to miejsce różnorodne, do którego warto wracać. To również kierunek, którego się doświadcza, a nie który się „tylko” odwiedza, co zgodne jest z oczekiwaniami dzisiejszych podróżnych. Wartościami marki są radość, autentyczność, szczerość, spontaniczność, nowoczesność i witalność, ale też duma, odpowiedzialność społeczna, równość, poczucie przynależności i różnorodność.

Plan marketingowy powstał na podstawie badań przeprowadzonych w 15 krajach. Analitycy sprawdzali, czego poszukują turyści, jak kupują wycieczki, jakie są ich oczekiwania, a także jacy klienci z których krajów przyjeżdżają najczęściej. W ten sposób wyodrębnili sześć grup klientów: rodziny, osoby poszukujące wypoczynku, spędzające czas aktywnie, odkrywców i tych, którzy przywiązują wagę do kwestii zdrowotnych i jakości życia.

Do każdej z nich dopasowano przekaz marketingowy, przez który promowane są na przykład wypoczynek na łonie natury, żeglowanie, wakacje pod namiotem, wydarzenia kulturalne, zdobywanie nowych doświadczeń, odwiedzanie miast, wakacje luksusowe, czy z elementami kulinariów i zakupów. Wyspa będzie promowana głównie w mediach cyfrowych.

Pedro Martín, który stoi na czele rządu Teneryfy, podkreślał przy okazji prezentacji nowej odsłony wizualnej kierunku, że program szczepień przebiega dobrze, a w ostatnich trzech miesiącach kierunek pojawiał się 53 miliony razy w wyszukiwaniach w sieci.

Minister turystyki Hiszpanii Reyes Maroto chwaliła wyspę za otwartość na zrównoważony rozwój i cyfryzację – filary działania, które zapewnią konkurencyjność kierunku. Na projekty te rząd Hiszpanii przeznaczy środki z funduszy europejskich.

Poprzedni logotyp

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA