fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Nowe

Flamenco, paella i mojo – Hiszpania zaprasza firmy turystyczne na warsztaty

Fot. materiały promocyjne
Prezentacje hiszpańskich regionów, spotkania biznesowe online, warsztaty flamenco, kursy gotowania i nauka hiszpańskiego – tak w skrócie wygląda program Meet Hiszpania 2021, internetowego spotkania polskiej i hiszpańskiej branży turystycznej, na które zaprasza już w przyszłym tygodniu Ambasada Hiszpanii w Polsce.

Biuro Radcy ds. Turystyki Ambasady Hiszpanii w Polsce i firma Hiszpania de Luxe organizują od 20 do 23 kwietnia spotkanie online z przedstawicielami hiszpańskiej branży turystycznej pod hasłem Meet Hiszpania 2021. Udział w nim potwierdziło 240 hiszpańskich firm i instytucji turystycznych zainteresowanych współpracą z polskim rynkiem, między innymi z Kraju Basków, Kantabrii, Asturii, Galicji, Katalonii, Kastylii i León, Andaluzji, Wysp Kanaryjskich i Balearów. Wydarzenie poprowadzi popularny w Polsce prelegent i prezenter Conrado Moreno.

Program ponad 20 webinariów obejmuje między innymi prezentacje tegorocznej oferty hiszpańskich regionów w zakresie turystyki kulturowej, aktywnej, wypoczynkowej, miejskiej i pielgrzymkowej, prezentację państwowej sieci obiektów noclegowych paradores, mieszczących się w zabytkowych budynkach – zamkach, klasztorach czy dworach, a także różnego rodzaju warsztaty, na przykład kursy gotowania i flamenco, naukę hiszpańskiego, degustację oliwek, oliwy i win.

Szczególną uwagę organizatorzy poświęcą szlakowi pielgrzymkowemu Camino de Santiago, który warto pokonać właśnie teraz, w jubileuszowym roku jakubowym Xacobeo, obchodzonym co kilka lub nawet kilkanaście lat, kiedy 25 lipca, czyli święto św. Jakuba Apostoła, przypada w niedzielę.

– Wakacje są nośnikiem wspomnień, dlatego będziemy mówić o miejscach, niekoniecznie tych znanych, w których można się zrelaksować, oderwać od codzienności, ale i zażyć aktywności. Choć na chwilę zamienimy dresy na wakacyjne ubrania, nauczymy się tańczyć flamenco, przyrządzać paellę z Walencji i kanaryjski pikantny sos mojo – zachęca mieszkający od wielu lat w Polsce właściciel firmy Hiszpania de Luxe i współorganizator Meet Hiszpania Florencio Gonzalez.

Każdego dnia odbywać się będą konkursy, a najbardziej aktywni uczestnicy Meet Hiszpania będą mogli wygrać nagrody, między innymi wycieczki do Hiszpanii.

Przedstawiciele polskiej branży turystycznej mogą już rejestrować się i umawiać na spotkania z partnerami z Hiszpanii na platformie https://live.eventtia.com/es/meethiszpania/Polska.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA