fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Biznes

Branża turystyczna – silna różnorodnością czy słaba podziałami?

„Branża turystyczna – silna różnorodnością/słaba podziałami (niepotrzebne skreślić)” – to temat najnowszej debaty z cyklu „Cztery strony turystyki”, podczas której jej uczestnicy będą mówili o cieniach i blaskach codziennej pracy dla branży turystycznej.

Ostatni rok przyniósł spore przetasowania wśród organizacji reprezentujących branżę turystyczną i sektory gospodarki do niej zbliżone. Pojawiły się nowe inicjatywy i nowi liderzy, inni z kolei zniknęli.

W efekcie mamy całą paletę szyldów: PIT, TOO, IT RP, PRT, OSAT, PZOT, PITM, KIT, OIRT, IGHP, PIH, RPSiW, SKKP, SOIT i wiele innych, o „obywatelskim ministerstwie turystyki” nie wspominając. Nawet ktoś z branży turystycznej może się pogubić, a co dopiero media niebranżowe i opinia publiczna.

Czym różnią się poszczególne organizacje od siebie?
Co mają do zaoferowania członkom?
Czy możliwa jest współpraca między nimi?
Czy w tej różnorodności tkwi siła czy słabość branży turystycznej?
I co ze skutecznością tak podzielonej pracy na rzecz branży turystycznej?

Nad tym wszystkim w kolejnej naszej rozmowie z cyklu „Cztery strony turystyki” będą się zastanawiać:

Alina Dybaś, prezes Turystycznej Organizacji Otwartej
Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki, prezes ECTAA
Piotr Henicz, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki, wiceprezes Polskiego Związku Organizatorów Turystyki
Marcin Wujec, prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych
Rafał Marek, prezes Krakowskiej Izby Turystyki

Moderatorem panelu będzie: Filip Frydrykiewicz, redaktor serwisu Turystyka.rp.pl.

Zapraszamy w poniedziałek, 19 kwietnia, o godzinie 9.30.

Transmisję można oglądać na żywo w serwisie Turystyka.rp.pl lub na

https://www.facebook.com/Turystykarzeczpospolita

Partnerem cyklu jest ERGO Ubezpieczenia Podróży.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA