fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Biura podróży

Itaka sprzedaje już zimę 2021/22. Szczególnie dużo egzotyki

Rozpoczęcie sprzedaży sezonu zimowego 3 marca wiceprezes Piotr Henicz zapowiedział już podczas spotkania on line z agentami turystycznymi w zeszłym tygodniu. Fot. You Tube
Biuro Podróży Itaka rozpoczęło sprzedaż wyjazdów na przyszłą zimę. W ofercie są dalekie, egzotyczne kierunki, Europa, Egipt, imprezy dla narciarzy, wypoczynek w Polsce i wycieczki objazdowe.

– Podróże egzotyczne mają coraz większy udział w ofercie touroperatora – podkreśla w komunikacie wiceprezes Itaki Piotr Henicz. – To wyjątkowy produkt Itaki, nie tylko całkowicie „made in Poland”, ale także przygotowany z myślą o polskich klientach. Najdłuższe doświadczenie naszego biura na rynku (Itaka powstała w 1989 roku – red.) zaowocowało nie tylko konkurencyjną ofertą, ale także starannie dobranymi hotelami, tras wycieczek objazdowych i programem wycieczek lokalnych, uwzględniających preferencje Polaków.

– Warto przy tej okazji wspomnieć, że to właśnie Itaka, jako pierwsza oferowała polskim turystom większość znanych dzisiaj na naszym rynku kierunków egzotycznych. Były to regularne, czasem całosezonowe operacje czarterowe – dodaje.

Fot. materiały promocyjne

W zimie 2021/2022 Itaka zamierza latać na Zanzibar. To jej sztandarowy egzotyczny kierunek, nazwa wyspy stała się w ostatnich miesiącach symbolem odradzania się wyjazdów do dalekich krajów, mimo pandemii.

Egzotyczny klimat można też odnaleźć na Wyspach Zielonego Przylądka.c Itaka będzie tam latać na wyspę Sal, „docenianej przez miłośników piaszczystych plaż i aktywnego wypoczynku”.

Niezwykłym miejscem, „wymyślonym” i wprowadzonym na polski rynek przez Itakę jest też należąca do Madagaskaru wysepka Nosy Be.

„Jeden hotel jedna wyspa” to z kolei formuła wypoczynku na Malediwach, gdzie „ekskluzywne hotele harmonizują ze spektakularnym pejzażem koralowych wysepek z białymi plażami”.

Klienci Itaki będą też mieli okazję polecieć na zimowy wypoczynek do Omanu (rejon Salalah), do Tajlandii (Krabi), do Dominikany i na Curaçao. Do systemu rezerwacyjnego wraca także Kuba z Cayo Santa Maria.

W Europie ciepłe kierunki z oferty touroperatora to głównie Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura, Lanzarote, Teneryfa, Gran Canaria i La Gomera, a także Madera, Porto Santo i Costa del Sol w Hiszpanii kontynentalnej. Jeśli chodzi o Egipt, Itaka zabierze klientów do Hurghady, Marsa Alam i Taby.

Narciarzom biuro podróży oferuje wyjazd czarterem do Włoch i Hiszpanii. A tym, którzy wolą własny środek transportu noclegi w Czechach, Słowacji, Austrii, Bułgarii i Włoszech i w hotelach w polskich górach.

Henicz wspomina też w komunikacie autorskie programy wycieczek objazdowych. Część z nich zostało pogrupowanych w cykle o podobnym profilu, jak „Tylko dla Ciebie” – prywatne podróże z pilotem i samochodem do wyłącznej dyspozycji uczestników, „Wakacje pod palmami” – zwiedzanie i wypoczynek w najodleglejszych zakątkach świata, „Kameralne podróże” – zwiedzanie w grupach 10-12 osób.

– Mamy cieszące się dużym zainteresowaniem naszych klientów trasy po Meksyku, Kubie, Dominikanie, Egipcie czy hiszpańskiej Andaluzji, a także rejsy dookoła Zanzibaru i po najpiękniejszych wyspach Madagaskaru w ramach „No limits”, czyli wakacji dla aktywnych – wymienia Henicz.

I zastrzega, że lista produktów nie jest jeszcze zamknięta. Dodawane będą nowe kierunki, hotele i wycieczki, porty wylotów i możliwości przelotów. Touroperator planuje jeszcze na przykład dodanie Zjednoczonych Emiratów Arabskich i oferty wyjazdu narty do Turcji.

Początkowi sprzedaży sezonu zimowego towarzyszy promocja. Pakiet 21 obejmujące: „multi zmianę 21” (możliwość nieograniczonej liczby zmiany rezerwacji do 21 dni przed rozpoczęciem imprezy), „płatność 21” (należność za imprezę, należy uregulować do 21 dnia przed jej rozpoczęciem), „rezygnacja 21” (w wypadku rezygnacji na 21 dni przed rozpoczęciem imprezy obciążenie z tego tytułu wyniesie tylko do 10 procent).

Ponadto: zaliczka na poczet wyjazdu wynosi 15 procent, 3 procent zniżki dostaną stali klienci, a w niektórych hotelach dzieci zapłacą tylko 50 procent.

Fot. materiały promocyjne

Sprzedaży towarzyszy hasło promocyjne, nawiązujące do tego z lat poprzednich („Itaki świat jest piękny”), ale trochę zmodyfikowane: „Itaki świat nadal jest piękny”. Pierwszy raz Piotr Henicz zaprezentował je podczas spotkania on line z agentami turystycznymi tydzień temu.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA