fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Biura podróży

DER Touristik po pandemii stawia na własne hotele

Fot. www.sentido.com
Rozwijanie hoteli własnych to główny kierunek, w jakim po pandemii podążać będzie DER Touristik. Koncern utworzył właśnie nowy dział DER Touristik Group Hotel Division.

Dla DER Touristik jednym z najważniejszych elementów strategii odbudowy po pandemii koronawirusa będzie działalność hotelowa – donosi niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Koncern utworzył nawet oddzielny dział, który ma się zajmować rozwijaniem sieci hoteli własnych. Mowa o DER Touristik Group Hotel Division na czele którego jako prezes stanął Georg Schmickler.

Jak tłumaczy prezes DER Touristik Group Sören Hartmann, firma chce otworzyć swoje marki hotelowe na nowych partnerów i inwestorów i w ten sposób kontynuować ekspansję. Cel ten Schmickler będzie realizował we współpracy z menedżerami odpowiedzialnymi za poszczególne działy DER Touristik Hotels & Resorts, który zarządza markami Sentido, LTI, Calimera, Primasol, Cooee, Playitas i Aldiana.

Prezes nowo utworzonego działu z firmą związany jest od wielu lat, ostatnio jako starszy wiceprezes odpowiedzialny za strategię segmentu turystycznego koncernu.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA