fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TURYSTYKA Biura podróży

Niemiecki TUI zawiesza call center dla agentów

Fot. Bloomberg
TUI Deutschland będzie nadal obsługiwał agentów przez telefon, ale tylko po umówieniu rozmowy. Touroperator rezygnuje z telefonicznego centrum kontaktowegohttps://grm-rpedit.newscyclecloud.com/apps/pbcsedit.dll/red, twierdząc, że nowa formuła będzie bardziej efektywna dla obu stron.

Już przed wybuchem pandemii koronawirusa korzystanie z telefonicznego centrum kontaktowego, jakie TUI Deutschland oferował swoim partnerom handlowym, nie było łatwe. Oczekiwanie na połączenie trwało długo, ale agenci mieli nadzieję, że touroperator powiększy liczbę pracowników, dzięki czemu sytuacja się poprawi.

Teraz okazuje się, że biuro zdecydowało się pójść inną drogą – informuje niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell. Agenci nadal będą mogli kontaktować się z nim telefonicznie, ale po uzgodnieniu terminu rozmowy. Takie rozwiązanie ma być korzystniejsze dla obu stron.

Koncern przy obsłudze klienta, także agencyjnego, stawia mocniej na technologię, a doradców zachęca do korzystania z czatbota, rozmowy na żywo przez czat i funkcji notatki. Choć te pierwsze nie są zbyt lubiane przez sprzedawców, to już ta ostatnia jest dobrze oceniana.

TUI Deutschland zapowiada, że nie zmniejszy liczby konsultantów centrum kontaktowego. Obecnie wiele osób pracuje zdalnie, również w przyszłości ma to tak wyglądać.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA