fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Świat

Modelka z zespołem Downa twarzą kampanii reklamowej

Youtube
32-letnia Amerykanka z zespołem Downa jest twarzą kampanii reklamowej kosmetyków do włosów. - Osoby niepełnosprawne też mają zdolności. Piękno należy do wszystkich - uważa.

32-letnia Katie Meade reklamuje kosmetyki do włosów produkowane przez firmę  „Beauty&Pin-Ups”. Prezes firmy,  Kenny Kahn, przyjaźni się z Katie od lat i decyzję o jej zaangażowaniu podjął bez namysłu.

- Linia kosmetyków naszej firmy ma na celu umocnienie pozycji kobiet. Gdy tylko powstała jej nazwa, "Nieustraszona" (Fearless), od razu wiedziałem, kto będzie ją promował. Chodziło nam o silną, niezależną kobietę, która potrafi realizować swoje cele i spełniać marzenia - twierdzi Kahn.

Katie Meade jest byłą paraolimpijką. Trenowała gimnastykę - w tej dyscyplinie zdobyła na paraolimpiadzie złoty medal, grała w koszykówkę. Jest pierwszą kobietą z zespołem Downa, która stała się główną twarzą kampanii reklamowej.

- Jestem szczęśliwa, że mogę być częścią tej kampanii. Mogę powiedzieć wszystkim, że osoby niepełnosprawne też mają różne umiejętności, a piękno nie należy do nikogo, jest własnością wszystkich. Lubię siebie na tych zdjęciach, są niesamowite - cieszy się modelka.

Takie też jest motto kampanii: "Piękno należy do wszystkich". 

W lutym tego roku na profesjonalnym wybiegu dla modelek zadebiutowała 18-letnia Madeline Stuart, również z zespołem Downa. Reklamowała ubiory włoskiego domu mody FTL Moda podczas nowojorskiego Fashion Week. Ten sam FTL Moda w ubiegłym roku, również podczas Fashion Week w Nowym Jorku, zatrudnił do prezentowania marki modelkę  z bioniczną protezą ręki. 

 

Źródło: ibtimes.co.uk
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA