Na studiach MBA przybywa kobiet i nauki online

Dojrzały rynek programów menedżerskich przechodzi ewolucję, szukając nowych rozwiązań i nowych kandydatów.

Publikacja: 21.06.2016 20:33

Foto: Fotorzepa/Bartek Sadowski

Rosnący udział nauczania przez internet, nacisk na zwiększenie udziału kobiet wśród słuchaczy i eksperymenty z formatami – to niektóre z nowych trendów na rynku MBA, który przechodzi obecnie kolejną ewolucję. – Dotyczy ona również polskich szkół biznesu, które zazwyczaj kopiują wzorce sprawdzone już na Zachodzie, lecz niekiedy są forpocztą zmian – ocenia Tomasz Ludwicki, dyrektor programu Executive MBA@UW, który jest też asesorem oceniającym programy MBA z ramienia międzynarodowej organizacji akredytującej AMBA.

Pozostało 92% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Praca
Rekordowa liczba studenckich staży w Programie Kariera
Praca
Dyplom nadal pomaga na starcie
Praca
Mobbing w miejscu pracy – jak sobie radzić z przemocą i nękaniem
Praca
Migranci zarobkowi krótko mieszkają pod dachem pracodawcy. Samodzielni Ukraińcy
Praca
Setki lat chorobowego z powodu wypadków. Praca w sklepach bywa niebezpieczna