fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Promocja turystyczna

Nowa kampania pokaże inny Egipt

Kadr z filmu promocyjnego
Ministerstwo Turystyki Egiptu
Pokazanie ukrytych skarbów Egiptu to cel nowej kampanii reklamowej, która właśnie wystartowała. Ministerstwo Turystyki chce dotrzeć z przekazem do milionów potencjalnych turystów z wielu krajów

Akcję promocyjną prowadzi Beautiful Destinations - agencja mediowa, która, jak sama twierdzi, od 2012 roku tworzy największą sieć pasjonatów podróży wśród milenialsów w mediach społecznościowych. Na samym Instagramie jej profil obserwuje prawie 13 milionów osób, na Facebooku 1,3 miliona. Firma aktywna jest także w innych kanałach, a jak podaje egipski portal AhramOnline, w sumie dociera do 20 milionów użytkowników.

Kampania, która wystartowała 12 sierpnia, ma pokazać mniej znane oblicza Egiptu. Zgodnie z mottem „People to People" widzowie będą mogli zapoznać się z ofertą kulinarną, kulturową, sportową, czy typu spa&wellness.

- Kampania „People to Poeple" opiera się na sile relacji międzyludzkich. Film promocyjny pokazuje, że w Egipcie poruszać, zachwycać i pobudzać zmysły odwiedzających mogą nie tylko miejsca czy zabytki, które zobaczą, ale też ludzie, których spotkają - mówi minister turystyki Egiptu Rania al-Maszat. Minister podkreśla, że Egipcjanie są dumnym narodem, pełnym pasji, dla których ważne są pokój, postęp i wyniki. - Patrząc w przyszłość, jestem przekonana, że mieszkańcy kraju sami przyczynią się do sukcesu sektora turystyki - dodaje.

Promocja, która się właśnie rozpoczęła, jest trzecim etapem programu reform tej gałęzi gospodarki, wdrożonego w listopadzie zeszłego roku. Jego celem jest pokazanie nie tylko kraju jako atrakcyjnego kierunku wyjazdowego, ale też różnorodności jego mieszkańców. Akcja wykorzystuje nowoczesne narzędzia marketingowe, które pozwalają angażować odbiorców i skierowana jest nie tylko do potencjalnych odwiedzających, ale też do mieszkańców Egiptu. W tym ostatnim wypadku chodzi o podniesienie ich morale.

Minister przypomina, że nadrzędnym celem resortu jest doprowadzenie do sytuacji, w której przynajmniej jedna osoba z każdego gospodarstwa domowego będzie zatrudniona w branży turystycznej bezpośrednio lub pośrednio.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA