fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Promocja turystyczna

POT: Udana Polska za pół ceny

materiały prasowe
W wiosennej, szóstej edycji „Polska, zobacz więcej – weekend za pół ceny" wzięło udział ponad 182 tysiące ludzi, którzy skorzystali z ofert 894 hoteli, restauracji i atrakcji turystycznych

Akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej trwała od 15 do 17 marca. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji w marcu była o 38 procent większa niż rok temu. "Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi" - czytamy w komunikacie POT.

Zadowoleni - według POT- są również przedsiębiorcy, których "zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach". Chwalą sobie promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania organizatorów wynika, że 95 procent ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a dziewięciu na dziesięciu zamierza polecić udział w wydarzeniu kolegom z branży.

– Branża turystycznie wielokrotnie zgłaszała nam potrzebę wydłużenia sezonu turystycznego – mówi cytowany w komunikacie prezes POT Robert Andrzejczyk. - Zależy nam, żeby Polacy odwiedzali atrakcje także wczesną wiosną i późną jesienią. Na tej akcji zyskują wszyscy, zarówno turyści jak i partnerzy, dlatego też popularność akcji rośnie. Przedsiębiorcy zauważają, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę i zmienić turystyczne przyzwyczajenia Polaków. Wszystkim 894 partnerom szóstej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam do uczestniczenia w listopadowej imprezie.

Następna edycja „Polska, zobacz więcej – weekend za pół ceny" szykowana jest na weekend od 22 do 24 listopada.

- Jesienią zamierzamy tę akcję skierować również do turystów zagranicznych – mówi minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA