Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Spółka, która reklamuje swoją działalność na zawodach golfowych, może zaliczyć do podatkowych kosztów wydatki na ich organizację.

Aktualizacja: 21.01.2016 19:49 Publikacja: 21.01.2016 18:44

Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Foto: 123RF

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców próbujących łączyć biznes ze sportem. Fiskus zgodził się (choć dopiero po interwencji sądu) na rozliczenie w kosztach uzyskania przychodów wydatków na zawody, na których są promowane usługi organizatora.

O interpretację wystąpiła spółka, która zorganizowała turniej golfowy. Promowała na nim swoją markę i usługi. W czasie imprezy prezentowane było logo firmy, rozdawane były też gadżety reklamowe. Informacja o turnieju oraz relacja z jego przebiegu ukazała się w mediach (gazetach, portalach internetowych).

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

ZUS
ZUS przekazał ważne informacje na temat rozliczenia składki zdrowotnej
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Prawo karne
NIK zawiadamia prokuraturę o próbie usunięcia przemocą Mariana Banasia
Aplikacje i egzaminy
Znów mniej chętnych na prawnicze egzaminy zawodowe
Prawnicy
Prokurator Ewa Wrzosek: Nie popełniłam żadnego przestępstwa
Prawnicy
Rzecznik dyscyplinarny adwokatów przegrał w sprawie zgubionego pendrive'a