fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Nieruchomości

Sztuczna inteligencja do usług klienta

Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w NICKEL Development.
materiały prasowe
Możemy mówić o rewolucji w prezentowaniu oferty klientom – mówi Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w NICKEL Development.

Nowoczesne technologie weszły na osiedla NICKEL Development?

Co firma oferuje klientowi przed zakupem mieszkania?

Możemy śmiało mówić o rewolucji. Wprowadzamy bowiem ogromną jakościową zmianę w zakresie prezentowania oferty klientom.

Oprócz tradycyjnych analogowych makiet w naszym biurze pojawią się makiety 3D w technologii dotykowej na monitory wielkogabarytowe. Pierwszą inwestycją, którą klienci obejrzą za jej pośrednictwem, będzie ST_ART Piątkowo – 15-piętrowy wieżowiec z widokiem na panoramę Poznania, którego budowę właśnie rozpoczęliśmy. Można będzie zwiedzić najbliższe otoczenie inwestycji, zobaczyć zagospodarowanie zieleni, umiejscowienia wjazdów, chodników i miejsc postojowych.

Klient sprawdzi stopień nasłonecznienia poszczególnych pomieszczeń oraz zobaczy swój przyszły widok z okna.

Klienci chętnie korzystają z oferty? Pozwalają się zaprosić na wirtualny spacer po osiedlu?

Nasze zapowiedzi dotyczące nowych makiet spotkały się z entuzjastyczną reakcją klientów, co dodatkowo motywuje nas do szybkiego zakończenia projektu makiety, przy którym wspiera nas firma Odyssey Crew.

Wybór ST_ART Piątkowo nie był przypadkowy. Inwestycja adresowana jest do osób, dla których wprowadzanie nowych technologii do codziennego życia jest w pełni naturalne.

Sztuczna inteligencja pomaga w obsłudze klientów? Co zrobią dla niego czy za niego zaawansowane algorytmy?

Sztuczna inteligencja sprawi, że nasze biuro sprzedaży będzie jeszcze bardziej dostępne dla klientów. Dzięki współpracy z twórcami aplikacji Ada możliwa będzie obsługa klientów praktycznie bez przerwy. To ważne, biorąc pod uwagę, że 33 proc. klientów podejmuje kontakt ze sprzedawcami między godz. 21 a 8.

W sytuacji, gdy sprzedawca nie może odebrać telefonu od klienta, po rozłączeniu klient jest „przejmowany" przez sztuczną inteligencję, która SMS-owo pozyskuje odpowiedzi na pytania. Sprzedawcy mogą oferować zatem bardziej precyzyjną, spersonalizowaną ofertę.

A czy same budynki i mieszkania NICKEL Development są inteligentne?

Rozwiązania z obszaru inteligentnej automatyki budynkowej można spotkać w naszych inwestycjach już od dłuższego czasu, a w całej okazałości prezentowaliśmy je w dwóch domach pokazowych, które urządziliśmy w jednej z naszych najlepiej rozpoznawalnych inwestycji – Warzelni.

Zastosowania obejmowały m.in. centralne sterowanie temperaturą i oświetleniem. System dawał również możliwość wykrycia zagrożenia i reakcji – np. odcięcia dopływu wody w przypadku ryzyka zalania.

Firma ma też ofertę dla inwestorów?

Tak. To m.in. apartamenty wypoczynkowe Green Club w Szklarskiej Porębie, których budowę niebawem zaczniemy. Nasze innowacyjne podejście polega tu na rezygnacji z gwarantowanej stopy zwrotu, która wydaje się być powszechną praktyką rynkową.

Zamiast tego wprowadzamy inteligentne zarządzanie kosztami poprzez administrowanie łącznie wszystkimi obiektami. Wypoczywającym wynajmowane będą apartamenty w taki sposób, aby zapewnić optymalne obłożenie między budynkami.

Unikniemy dzięki temu sytuacji, w której część apartamentów jest w ciągłym wynajmie, a ich właściciele czerpią korzyści, gdy pozostałe lokale stoją puste, a inwestorzy nie zarabiają. Zysk będzie rozliczony w stosunku 70 proc. dla inwestorów, 30 proc. dla operatora, przy uwzględnieniu udziału poszczególnych właścicieli apartamentów w powierzchni będącej do wynajęcia, którą zarządza operator.

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA