W sylwestra liczy się rozmach

Na imprezach transmitowanych 31 grudnia w największych stacjach nie zarabiają ani nadawcy, ani miasta.

Aktualizacja: 29.12.2017 09:04 Publikacja: 28.12.2017 21:00

W sylwestra liczy się rozmach

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Najwięksi nadawcy – TVP, TVN i Polsat – pozostają w tym roku w sylwestra wierni tym samym co w 2016 r. partnerom. Organizują transmisje z Warszawy (TVN), Katowic (Polsat) i Zakopanego (TVP).

Gros kosztów takich imprez ponoszą miasta. Najwięcej wyłoży stolica, która na zorganizowanie imprezy na placu Bankowym przeznacza co roku 3,2–3,5 mln zł (w 2016 r. było to 3,2 mln zł). Cały budżet wydarzenia jest na pewno znacznie większy – w ubiegłym roku wynosił maksymalnie 5 mln zł. Ile z tego dołożył TVN? Tego stacja nie ujawnia. W zorganizowaniu kosztownej imprezy w stolicy partycypował także jako sponsor dostawca energii elektrycznej Innogy Polska.

Pozostało 89% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Pracownicy TVP otrzymają dodatek wielkanocny. Znacznie niższy niż w Biedronce
Media
Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy
Media
Rusłan Szoszyn z Nagrodą im. Macieja Płażyńskiego
Media
Oscar daje drugie życie. Tak zarabiają nagrodzone filmy
Media
Udany debiut Reddit. Zyskał 48 procent w dniu debiutu