fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

Fotorzepa/Jerzy Dudek
W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

Nietypowa formuła wydawnicza to pochodna tego, jaki ma być nowy tytuł „Pismo. Magazyn opinii". – Otwieramy je z poczuciem misji. Ma to być miesięcznik, w którym będzie można znaleźć różnorodne dłuższe teksty: reportaże, eseje, ale także fotoreportaże, opowiadania i poezję. Będzie magazynem niepartyjnym i niepolitycznym. Gdybym miał wymienić jego spektrum tematyczne, to byłyby to najpierw tematy społeczne, następnie kulturalne, gospodarcze, naukowe i dopiero potem polityczne – wymienia Piotr Nesterowicz, redaktor naczelny tytułu i prezes Fundacji Pismo.

Pierwszy numer „Pisma" ukaże się 3 stycznia, papierowa wersja ma mieć 30–40 tys. egzemplarzy nakładu. – Wydanie internetowe, które nie tyle będzie serwisem bieżących informacji, ile edycją cyfrową „Pisma", docelowo ma być płatne, ale zaproponujemy czytelnikom limit bezpłatnych tekstów w miesiącu, a tym, którzy zdecydują się na rejestrację, pierwszy miesiąc za darmo, by mogli ocenić, czy chcą wykupić prenu...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA

WIDEO KOMENTARZ

REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA