fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

#RZECZoBIZNESIE: Grzegorz Turniak: LinkedIn to narzędzie do lansowania się

tv.rp.pl
Nie jest łatwo przestawić się z Facebooka na LinkedIn, bo trzeba stworzyć merytoryczne treści - mówi Grzegorz Turniak, Akademia Rekomendacji, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Gość tłumaczył, w jaki sposób media społecznościowe można wykorzystać do pozycjonowania się.

- LinkedIn to narzędzie do lansowania się. Nie jest łatwo przestawić się z Facebooka na LinkedIn, bo trzeba stworzyć merytoryczne treści - mówił Turniak.

Jeżeli w firmie jest 100 osób to 10 jest w stanie komentować, a 1 tworzyć treści. - Firma chciałaby, żeby więcej ludzi było aktywnych, ale tego nie da się przyspieszyć – ocenił.

Tłumaczył, że firma inwestuje w pracowników. Żeby mogli się później odwzajemnić mogą pisać, że tam się fajnie pracuje, mają fajne projekty itd. Dzięki temu wizerunek firmy naturalnie rośnie, bo tworzony jest przez autentycznych ludzi.

Turniak przypomniał, że LinkedIn przez wiele lat był postrzegany jako narzędzie pracy, więc jego popularność była ograniczona. - Jeżeli ktoś zamieszczał profil oznaczało, że szuka pracy. Teraz stał się portalem do budowania naszego wizerunku eksperta – mówił.

Jeżeli firmy mają wysoką kulturę organizacyjną i wysoką jakość produktu nie muszą się obawiać, że ktoś im podbierze pracownika.

- To jest też fajne narzędzie dla firm, które chcą być pracodawcą roku – zaznaczył gość.

Tłumaczył, że employer branding służy temu, żeby pokazać fajny wizerunek firmy. Żeby firma nie kontaktowała się tylko przez PR-owców, a przez autentycznych ludzi.

- W miarę możliwości powinniśmy dawać zdjęcia własne. Jak widzę, że ktoś daje zdjęcia z banków zdjęć to jest słabe. Druga rzecz to nie umieszczanie linków, które wyprowadzają ruch gdzie indziej. Trzecia ważna rzecz to zamieszczanie pigułek wiedzy zamiast reklam swoich produktów - radził Turniak.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA