„Rz" i „Parkiet" były jedynymi dziennikami z tej grupy, których sprzedaż nie spadła w 2015 roku.

W całym ubiegłym roku łączna sprzedaż pięciu największych ogólnopolskich dzienników obniżyła się o 5,2 proc. do 711,2 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tak zwaną „sprzedaż ogółem" (sprzedaż kioskowa i prenumerata, uwzględniająca e-wydania). Na spadającym rynku wynik z 2014 roku udało się utrzymać tylko dwóm ogólnopolskim dziennikom – „Rzeczpospolitej" i „parkietowi". Sprzedaż tej pierwszej wzrosła o 0,1 proc. do 55,9 tys. egz. , „Parkiet" zyskał 4,5 proc., a jego średnia sprzedaż wynosiła 4,8 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały spadki, ale były to już spadki jednocyfrowe. „Dziennik gazeta Prawna" sprzedawał średnio 44,9 tys. egz. (spadek r/r o 5 proc.), bulwarowy „Fakt": 307,5 tys. egz. ( spadek o 5,3 proc.), „Gazeta Wyborcza": 158,3 tys. egz. (spadek o 7 proc.), „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 2,2 proc.), a bulwarowy „Super Express": 144,5 tys. egz. (spadek p 4,9 proc.).

Sprzedaż e-wydań większości ogólnopolskich dzienników rosła, najszybciej w przypadku „Rzeczpospolitej", która w 2015 roku zwiększyła wynik o 30,3 proc. do 9,8 tys. egz. i była liderem sprzedaży elektronicznych edycji. Za nią uplasował się „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 9,4 tys. egz. (wzrost r/r o 4,4 proc.), kolejne były: „Puls Biznesu": 2,8 tys. egz. (wzrost o 17,2 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,2 tys. egz. (wzrost o 7,1 proc.), „Parkiet": 1,95 tys. egz. (wzrost o 22,3 proc.) oraz „Fakt" z wynikiem 219 egz. (niższym niż rok wcześniej o 11 proc.).