Domy produkcyjne zadbają o standardy

Po agencjach mediowych o standardy przetargowe i jakość usług w swojej branży zadbają domy produkcyjne pracujące dla branży reklamowej.

Aktualizacja: 29.01.2018 21:11 Publikacja: 29.01.2018 20:00

Domy produkcyjne zadbają o standardy

Foto: Adobe Stock

Siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya Films, Tango Production oraz Tank Production, dołączyło do Stowarzyszenia SAR zrzeszającego domy i agencje reklamowe i tworzą tam Klub Producentów Reklamowych, który ma zadbać o standardy w branży oraz we współpracy na linii domy produkcyjne – agencje reklamowe i domy mediowe oraz reklamodawcy. Domy produkcyjne to te firmy, które odpowiadają za produkcję reklam pokazywanych w telewizji i – coraz częściej – w internecie. Celem jest, by do klubu należała ta część branży, która spełnia wymagane przez klub kryteria. – Szacuję, że to 15–20 podmiotów, ale nie zdziwimy się, jeśli zgłosi się ich więcej – mówi „Rz" Julian Dworak, dyrektor klubu, który, by pełnić to stanowisko, przestał pracować w Opus Film.

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Pracownicy TVP otrzymają dodatek wielkanocny. Znacznie niższy niż w Biedronce
Media
Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy
Media
Rusłan Szoszyn z Nagrodą im. Macieja Płażyńskiego
Media
Oscar daje drugie życie. Tak zarabiają nagrodzone filmy
Media
Udany debiut Reddit. Zyskał 48 procent w dniu debiutu