Nowa ramówka: TVN stawia na hipnozę i Majdanów

Kosztowny program podróżniczy „Iron Majdan” i kontrowersyjna „Hipnoza” – wiosną TVN stawia na rozrywkowe nowości i sprawdzone seriale.

Aktualizacja: 30.01.2018 18:36 Publikacja: 30.01.2018 17:47

„Azja Express”

„Azja Express”

Foto: materiały prasowe

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

Drugą nowością będzie wiosną w TVN program „Iron Majdan”, w którym Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan objadą świat dookoła, przeżywając rozmaite przygody. Jak przyznaje Edward Miszczak, z uwagi na to, że program jest nagrywany w wielu krajach, nie jest format tani – jego koszt jest porównywalny do znanej widzom TVN z poprzednich sezonów „Azji Express”.

Jak jednak mówił Jim Samples, prezes TVN, grupa odczuwa, że sytuacja na telewizyjnym rynku się poprawia (ubiegły rok reklama telewizyjna prawdopodobnie zamknęła w Polsce na minusie) i reklamodawcy znów chętniej się w niej reklamują.

Oprócz nowości TVN wiosną pokaże „Milionerów”, „Kuchenne rewolucje”, „Masterchefa Junior”, „Agenta-Gwiazdy”, a także m.in. seriale „Diagnoza”, „Druga szansa”, „Na Wspólnej”, „Ukryta szansa” i „Szpital”. Będzie też program Kuby Wojewódzkiego i „36,6” Ewy Drzyzgi.

Pytany o to czy stacja powróci do starszych pomysłów w rodzaju „Belle Epoque” Miszczak odpowiadał, że powrót każdego formatu jest możliwy, jeśli będzie do niego dobry scenariusz.

Konkurencyjna Polsat i TVP nie zaprezentowały jeszcze swoich ramówek. Polsat rekrutuje uczestniczki do nowego programu „Take me aut", pokaże też kolejne edycje formatów „Twoja twarz brzmi znajomo" i „Tańca z gwiazdami", TVP, nie czekając na wiosnę, ruszyła z serialem „Korona królów”, a dzisiaj wyemituje pierwszy odcinek produkcji „Sprawiedliwi” w reż. Waldemara Krzystka o Polakach, którzy pomagali Żydom przeżyć wojnę. – Telewizja przeżywa teraz ciekawy moment, coraz więcej programów pojawia się w niej poza sezonami – zauważał Miszczak.

Wiosną TVP pokaże też nowy serial „Za marzenia” (luźno oparty na motywach książki „Zaczaruj mnie” Karoliny Frankowskiej). TVN pokaże za to jeszcze w lutym program kabaretowy kabaretu „Pożar w burdelu” pt. „Fabryka Patriotów”. – Nie jest tak, że chcemy zatrudnić „Pożar w burdelu” w TVN, po prostu zarejestrujemy ich program zrealizowany dla nas – mówił Miszczak. M

Gwiazdą wiosennej ramówki jest program „Hipnoza” prowadzony przez Filipa Chajzera. Jego uczestnicy będą przez wykonywaniem powierzonych im zadań wprowadzani w stan hipnozy przez Artura Makiełę, certyfikowanego hipnotyzera. To pierwszy program w historii przygotowywany przez TVN wspólnie z producencką ATM Grupą, która historycznie współpracowała z największą konkurencja TVN, czyli Polsatem i TVP. – To ATM Grupa zgłosiła się do nas z fajnym pomysłem, a ja już od dawna wracając z rozmaitych targów zastanawiałem się, dlaczego w Polsce wciąż nie ma tego programu – mówi Edward Miszczak, odpowiedzialny w zarządzie TVN za sprawy programowe. Jak dodaje, polska wersja brytyjskiego formatu „You are back in the room” ma być, podobnie jak brytyjska, stonowana, uczestnicy nie będą w niej ośmieszani. Ma być zabawnie. Wybrane do udziału w programie osoby mają wykonywać powierzone im zadania, ale wcześniej są wprowadzani w stan hipnozy i zostaje im wmówiony jakiś fakt utrudniający potem wykonanie zadania. Np. będą przekonani, że są nadzy albo, że… zakochał się w nich prowadzący program.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Media
Pracownicy TVP otrzymają dodatek wielkanocny. Znacznie niższy niż w Biedronce
Media
Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy
Media
Rusłan Szoszyn z Nagrodą im. Macieja Płażyńskiego
Media
Oscar daje drugie życie. Tak zarabiają nagrodzone filmy
Media
Udany debiut Reddit. Zyskał 48 procent w dniu debiutu