Nowy szef ULC jest od wielu lat związany z branżą lotniczą, menedżerem z ponad 20 letnim stażem zawodowym, głównie w transporcie lotniczym. Absolwent Politechniki Warszawskiej (Organizacja i Zarządzanie Przemysłem). MBA zrobił na Uniwersytecie Cranfield w Wielkiej Brytanii, potem jeszcze studiował na Wydziale Handlu Uniwersytetu Galway w Irlandii.

Z lotnictwem związał się zawodowo w 1993 roku. Zaczynał od pracy w Polskich Liniach Lotniczych LOT na stanowisku specjalisty ds marketingu. W 2007 roku odpowiadał w LOT już za całą politykę marketingową firmy oraz standardy obsługi klienta.

Współtworzył dwie linie lotnicze w Polsce: w latach 2010 -2011 jako dyrektor marketingu w Enter Air założonej przez byłych pracowników LOTu i nieskokosztowej Centralwings, dzisiaj największej operującej z Polski linii czarterowej. Natomiast w roku 2012 przeszedł do powstającego Bingo Airways, gdzie również odpowiadał za sprzedaż i marketing.

Ostatnie dwa lata przed przejściem do ULC prowadził własną działalność, w której odpowiedzialny był za doradztwo marketingowo – sprzedażowe i współpracował m.in z Unileverem, Shellem, oraz Telekomunikacja Polska.