Pięć pierwszych maszyn tego typu zasili flotę Rossiji jeszcze przed końcem tego roku, a 44 kolejne zostaną przekazane w ciągu 2021, reszta w 2022. Aerofłot docelowo zamierza na połączeniach średniego zasięgu latać wyłącznie Airbusami z rodziny A320. Z kolei Rossija docelowo, czyli do 2028 roku zamierza mieć w swojej flocie dwa typy samolotów produkowanych w Rosji : 150 Suchojów oraz 85 MC-21.

Wymiana Suchojów na Airbusy w Aerofłocie zaczęła się jeszcze za byłego prezesa tej linii, Witalija Sawieljewa, który obecnie jest minister transportu Rosji. Wcześniej Aerofłot miał wspierać rodzimy przemysł i zamówił 95 Suchojów i 50 MC-21. Te maszyny Aerofłot odbierze i również przekaże Rossiji, która dodatkowo jeszcze planuje złożenie zamówienia w Boeingu, najprawdopodobniej na 15 sztuk B777. Ostateczna decyzja co do typu maszyny nie została jeszcze podjęta.

Centrum operacyjnym Rossiji pozostaje lotnisko Pułkowo a St.Petersburgu. Stamtąd linia ma wykonywać połączenia na kierunkach krajowych rosyjskimi maszynami, co ma stworzyć dla nich rynek, ponieważ przewoźnicy zagraniczni nie są skłonni do ich kupowania.

Nie zostało jeszcze zdecydowane gdzie znajdzie się główne centrum operacji zagranicznych tego przewoźnika. Prawdopodobnie będzie to również Pułkowo.