Firma będzie teraz miała trzech wiceprezesów: Piotra Okienczyca odpowiadającego za sprawy operacyjne, Marcina Daniła - wiceprezes ds korporacyjnych oraz Leszka Chorzewskiego odpowiedzialnego za finanse, handel oraz marketing.

Leszek Chorzewski w przeszłości pracował w Locie, gdzie był dyrektorem ds komunikacji i public relations,oraz rzecznikiem prasowym. Po raz drugi odszedł ze spółki w grudniu 2012 po tym jak zarząd LOTu ujawnił gigantyczne straty i wystąpił o pomoc publiczną. Teraz ma kierować lotniskiem do czasu wybrania nowego szefa portu, który zostanie wybrany w konkursie

Piotr Okienczyc kierował Modlinem od 2006 roku i był zwolennikiem utrzymania niezależności tego podwarszawskiego lotniska. Serwis Fly4Free jest zdania, że jego dymisja została spowodowana przez Państwowe Porty Lotnicze, posiadające 33 proc. udziałów w Modlin Airport, a cała zmiana ma ułatwić szybkie stworzenie duoportu z lotniskiem Chopina, którym Kieruje Mariusz Szpikowski. Temu celowi ma służyć również budowa szybkiej kolei łączącej oba obiekty.

Lotnisko w Modlinie jest 5. na liście największych polskich portów lotniczych za Chopinem, Krakowem, Gdańskiem i Katowicami. W 2015 roku skorzystało z niego 2,6 mln pasażerów, a operuje stamtąd wyłącznie jedna linia lotnicza - irlandzki niskokosztowy przewoźnik Ryanair. Umowy Modlina z Ryanairem, otoczone największą tajemnicą były w przeszłości źródłem napięć między szefami PPL a zarządem Modlina, ponieważ Irlandczycy zastrzegli sobie nieujawnianie ich zapisów.

Lotnisko w Modlinie, po już zaplanowanych inwestycjach jest w stanie odprawić ok. 5 mln pasażerów rocznie. W przeszłości modliński port był wielokrotnie nagradzany za najszybciej rozwijający się w Europie.