fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Linie lotnicze i lotniska

Jeremy Clarkson zachwala pierwszą klasę Emirates

Jeremy Clarkson
YouTube
Przesuwane drzwi, wystrój nawiązujący do mercedesów klasy S, a przede wszystkim prywatność, która sprawia, że można podróżować nawet w piżamie, reklamuje Jeremy Clarkson w nowym spocie promującym podróże pierwszą klasą Emirates

Linie Emirates zaprezentowały wnętrza swoich odnowionych boeingów 777, a w nich prywatne kabiny w klasie pierwszej. To zamknięte pomieszczenia oferujące ponad 3,5 metra kwadratowego. Boeingi z nowym wyposażeniem zaczną kursować 1 grudnia na trasach do Genewy i Brukseli.

Modernizacja wnętrz objęła wszystkie klasy rezerwacyjne, fotele i przejścia między nimi, łazienki i kuchnie oraz systemy rozrywki pokładowej.

– W klasie pierwszej pojawią się całkowicie zamknięte kabiny prywatne, w klasie biznesowej – najnowsze skórzane fotele rozkładane do pozycji leżącej wyposażone w podręczny barek, a w klasie ekonomicznej – fotele z regulowanymi zagłówkami z naturalnej skóry - wylicza cytowany w komunikacie prasowym Tim Clark, prezes linii Emirates. - Ponadto we wszystkich klasach został zmodernizowany system rozrywki pokładowej.

– Pierwszy raz tak wyraźną inspiracją dla produktu Emirates była inna marka luksusowa, która okazała się też naturalnym partnerem. Zarówno linie Emirates, jak i Mercedesa cechuje bezkompromisowa dbałość o najdrobniejsze szczegóły i jakość, a także innowacyjność – zapewnia Clark.

Rozszerzając współpracę poza pokład samolotu, Mercedes-Benz udostępnił liniom Emirates  samochody klasy S w ramach bezpłatnej usługi szoferskiej przewoźnika. W ten sposób pasażerowie klasy pierwszej Emirates, przylatujący do Zjednoczonych Emiratów Arabskich lub wyruszający stamtąd, spędzą podróż we wnętrzach mercedesów klasy S.

Kabiny powstały we współpracy z firmami Boeing, Rockwell Collins, Panasonic oraz studiem Jacques Pierre Jean Design i biurem projektowym Teague z Seattle.

W ślad za prezentacją nowych kabin w boeingach 777, linie ogłosiły także rozpoczęcie kampanii reklamowej, w której udział wziął Jeremy Clarkson, ekspert motoryzacyjny i osobowość telewizyjna. Spot jest wyświetlany na ośmiu kluczowych rynkach od 13 listopada.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA