fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Linie lotnicze i lotniska

LOT wyprzedził tanie linie lotnicze

Bloomberg
Punktualność, jakość i obsługa pasażera oraz rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie – te trzy kryteria były podstawą do opracowania AirHelp Score, czyli rankingu najbardziej przyjaznych linii lotniczych na świecie

– Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże - mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Natalia Gębska, menedżer AirHelp w Polsce. - Dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom - dodaje.

Jak podaje AirHelp, najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT – zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.

Najbardziej przyjazną pasażerom linią lotniczą na świecie okazało się Singapore Airlines. Drugie miejsce zajęły Etihad Airways. Podium zamyka najwyżej sklasyfikowane wśród obecnych na polskim niebie linii lotniczych Qatar Airways – zwycięzca poprzedniego zestawienia. Spośród przewoźników, którzy latają do Polski, wysoko oceniono również: Austrian Airlines (4 miejsce), British Airways (7), Aer Lingus (9), KLM (11), Air France (12) i Emirates (15).

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA