Hilton rozwiązuje worek z Hamptonami

Hotele marki Hampton by Hilton pojawią się przy krakowskim lotnisku oraz w Zielonej Górze i Białymstoku. Hilton kontynuuje ekspansję w Polsce.

Aktualizacja: 29.06.2020 10:54 Publikacja: 29.06.2020 10:31

Foto: materiały prasowe

Hilton ogłasza podpisanie umów dotyczących trzech nowych hoteli w strategicznych lokalizacjach w Polsce. - Obiekty usytuowane przy krakowskim lotnisku oraz w kluczowych centrach regionalnych w Zielonej Górze i Białymstoku przyczynią się do intensywnej ekspansji Hiltona w Polsce, gdzie marka planuje zwiększenie portfolio o 60 proc. do 2022 roku – zapowiada.

- Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych – mówi cytowany w komunikacie Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes w dziale development regionu EMEA. - Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę hoteli.

Hampton by Hilton Krakow Airport

- Dzięki podpisaniu umowy franczyzowej pomiędzy Hiltonem a spółką Vanezza 173-pokojowy Hampton by Hilton Krakow Airport, który przechodzi właśnie proces znacznej rozbudowy, dołączy do ponad 600 hoteli marki znajdujących się w pobliżu lotnisk – podają przedstawiciele Hiltona. - Kraków, drugie pod względem wielkości miasto w Polsce, odwiedza co roku ponad 12 milionów turystów z kraju i ze świata. Uważany jest również za jedno z najważniejszych centrów biznesowych w Polsce. Hotel zlokalizowany jest 10 minut piechotą od krakowskiego lotniska, w pobliżu jednego z najszybciej rozwijających się obszarów przemysłowych w mieście.

Hampton by Hilton Białystok

Hilton podpisał umowę ze spółką Rogowski Development Nova BIS, dzięki której do portfolio firmy dołączy 122-pokojowy hotel. - Jako regionalny hub przyciągający coraz większą liczbę międzynarodowych firm z wielu branż oraz popularna destynacja turystyczna oferująca odwiedzającym wiele atrakcji historycznych i kulturowych, Białystok potrzebuje większej nowych hoteli – przekonują przedstawiciele Hiltona.

Hampton by Hilton Zielona Góra

Trzecią umowę franczyzową Hilton podpisał z firmą Duda Development i konsorcjum FB Antczak. Hampton by Hilton stanie się pierwszą międzynarodową marką hotelową w Zielonej Górze. Powiększy swoje portfolio o 115-pokojowy obiekt.

Trzy nowe hotele dołączą do portfolio 22 obiektów firmy Hilton w Polsce, w tym do niedawno otwartego hotelu Hilton Świnoujście Resort & Spa oraz Hampton by Hilton Łódź, którego otwarcie zaplanowane jest na koniec roku.

Hilton ogłasza podpisanie umów dotyczących trzech nowych hoteli w strategicznych lokalizacjach w Polsce. - Obiekty usytuowane przy krakowskim lotnisku oraz w kluczowych centrach regionalnych w Zielonej Górze i Białymstoku przyczynią się do intensywnej ekspansji Hiltona w Polsce, gdzie marka planuje zwiększenie portfolio o 60 proc. do 2022 roku – zapowiada.

- Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych – mówi cytowany w komunikacie Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes w dziale development regionu EMEA. - Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę hoteli.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu