Centrum handlowe Arkadia jako jeden z dwunastu obiektów z portfela Unibail-Rodamco-Westfield, jedyny polski, od września będzie funkcjonować pod marką Westfield.

– Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki – skomentował Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield..

– Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Dzięki uzyskaniu brandu Arkadia jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – dodał Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę.

We wrześniu ruszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach.

Arkadia to ponad 100 tys. powierzchni handlowej. Jesienią 2017 r. w dobudowanym skrzydle centrum otwarto m.in. nową strefę gastronomiczną Grand Kitchen.