Fabiana Filippi uzupełni ofertę takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod's czy Loro Piana. Marka Fabiana Filippi jest dostępna w ponad 1,1 tys. sklepach multibrandowych i domach handlowych w 36 krajach, m.in. w luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.

Produkty firmy założonej w 1985 roku już w trzecim kwartale będzie można kupić także w Polsce. - Długo szukaliśmy miejsca na salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży jest najlepszą lokalizacją: położony w sąsiedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu, placówek dyplomatycznych - powiedział Mario Filippi Coccetta, przedstawiciel marki Fabiana Filippi. - Ethos zapewnia naszej marce widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponującym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom.

Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z takimi włoskimi markami jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.

Prestiżowe marki coraz chętniej inwestują w Polsce. Od wielu lat przybywa bogatych i zamożnych Polaków. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG w 2021 r. ich liczba sięgnie 1,6 mln, a ich łączny dochód wyniesie 381,1 mld zł (ok. 89 mld euro). Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2018 r. to 24 mld zł (ok. 5,6 mld euro), wzrosła o 15 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.