- Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę, firmy zyskają przewagę konkurencyjną - powiedział cytowany w komunikacie David Kong, prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts. - Marka WorldHotels odegra zasadniczą rolę we wzmocnieniu oferty Best Western w segmencie upper upscale i luxury.

WorldHotels zachowa odrębność, ale jednocześnie skorzysta z platformy e-commerce, programu lojalnościowego,wsparcia sprzedaży i marketingu, międzynarodowej sieci dystrybucji.

David Kong zapowiada, że w nadchodzących miesiącach Best Western skupi się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels "poprzez udoskonalenie strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej tożsamości".

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z siecią 4,2 tys. hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami. Marka WorldHotels oferuje 300 hoteli i ośrodków wypoczynkowych.