Polski Holding Hotelowy kontynuuje współpracę z międzynarodowymi sieciami hotelowymi. Dwa obiekty z portfela PHH mają działać pod marką Four Points by Sheraton należącą do sieci Marriott.

List intencyjny dotyczy Ikara w Poznaniu i Wieniawy we Wrocławiu. Teraz rozpocznie się ocena obiektów pod kątem dostosowania ich do wymagań marki. Poza rebrandingiem planowana jest modernizacja budynków, co ma pochłonąć 73 mln zł.

– To kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju grupy. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton

doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna marka Marriott wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach – mówi cytowany w komunikacie Gheorghe Marian Cristescu, prezes PHH.

Poza Marriottem PHH ma na koncie współpracę z sieciami Hilton, InterContinental, Louvre czy Best Western. Z tą ostatnią w czerwcu zawarto list intencyjny w sprawie objęcia marką Best Western Hotels & Resorts hoteli Reymont w Łodzi, Hetman w Rzeszowie i Kopernik w Olsztynie.