Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że najtrudniejsze decyzje i wyzwania związane z epidemią COVID-19 pracodawcy mają za sobą. Nic bardziej mylnego. Po dylematach związanych m.in. z organizacją pracy w nowej rzeczywistości, kwarantanną, izolacją i wnioskami o wsparcie, przyszła kolej na „remanent" funkcjonujących stanowisk pracy. Widać to szczególnie u pracodawców zatrudniających przedstawicieli handlowych.
Zamiast obowiązków w terenie...W czasach przed-COVIDowych przedstawiciele handlowi byli pracownikami terenowymi. Do ich obowiązków należało osobiste odwiedzanie klientów pracodawcy, oferowanie im określonych produktów lub usług, zbieranie zamówień, układanie produktów na półkach, raportowanie. Byli aktywni, pozostawali w ciągłym ruchu. Wyniki ich pracy nierzadko były ściśle powiązane z umiejętnością budowania relacji z klientami.
... monitor i telefonPierwsze miesiące epidemii wymusiły na pracodawcach przemodelowanie dotychcza...
Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.
Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.