fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Inni przewoźnicy

FlixBus wjechał na polskie drogi

Materiały Promocyjne
Bilety od 7 euro, dziewięć połączeń dziennie, darmowe Wi-Fi na pokładzie – niemiecki przewoźnik autokarowy FlixBus dodał Polskę do siatki swoich połączeń

Na razie w rozkładzie jazdy do i z Polski znalazł się tylko Szczecin, z którego do Berlina oraz na lotnisko Berlin Tegel autokary kursują dziewięć razy dziennie.

– Nowa linia ze Szczecina do Berlina to dopiero początek. Od 2016 roku będziemy rozbudowywać naszą sieć – mówi Max Zeumer, dyrektor działu współpracy międzynarodowej we FlixBusie. Z Berlina pasażerowie mogą przesiąść się do autokarów jadących do innych miast i krajów. W ofercie znajdują się połączenia między innymi do Paryża, Amsterdamu i Brukseli.

Strategia FlixBus polega na nawiązywaniu współpracy z lokalnymi operatorami, którzy pod wspólną marką realizują połączenia w różnych krajach europejskich. W Polsce przewoźnik podjął współpracę z firmą FollowMe!, która tym samym dołączyła do grupy ponad dwustu przedsiębiorstw kooperujących z FlixBusem w Niemczech, Francji, Austrii, Holandii i we Włoszech.

– W FollowMe! znaleźliśmy idealnego partnera, z którym możemy wspólnie rozpocząć działalność w regionie. Obok nowoczesnej floty możemy liczyć na wieloletnie doświadczenie i pierwszorzędną jakość obsługi – opisuje Zeumer.

Ceny biletów zaczynają się od 7 euro za przejazd w jedną stronę i poza transportem obejmują korzystanie z bezprzewodowego internetu, przewóz dwóch sztuk bagażu głównego i jednej sztuki podręcznego. Ponadto klienci mogą kupić na pokładzie przekąski i napoje. Bilety dostępne są na stronie internetowej przewoźnika i w wybranych biurach agencyjnych.

Bettina Engert, dyrektor działu komunikacji we FlixBusie, podkreśla, że aby wsiąść do autokaru wystarczy pokazać kod QR, a jeśli plany klienta się zmienią, do 15 minut przed odjazdem może dokonać zamiany rezerwacji na inny termin.

FlixBus powstał w Niemczech w 2013 roku. Obecnie w siatce połączeń przewoźnika znajduje się około 550 kierunków w 16 krajach, do których każdego dnia realizowanych jest 45 tysięcy przejazdów.

– Zielone autokary FlixBus stworzyły zupełnie nowe standardy podróży w komforcie i serwisie. Obecnie zajmujemy się rozbudową firmy w Europie Środkowo-Wschodniej – wyjaśnia Zeumer.

Źródło: turystyka.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA