Hotele

Pierwszy Moxy przyjmuje już gości na lotnisku w Katowicach

Materiały
Moxy, pierwszy w Polsce hotel pod marką należącą do koncernu Marriott International, działa od wczoraj przy lotnisku w Katowicach

Moxy Katowice Airport wybudowany został przez spółkę skarbu państwa Chopin Airport Development. Wystrój hotelu nawiązuje do śląskiego dziedzictwa przemysłowego. Obiekt ma 100 pokojów rozmieszczonych na 5 kondygnacjach i ogromne przestrzenie wspólne. W lobby gości wita górniczy wagonik i duży stół, modny obecnie „communal table", do wspólnych posiłków, a centralnym punktem parterowej części hotelu jest bar wyspa.

– Jako pierwsi zdecydowaliśmy się wprowadzić markę Moxy do Polski - mówi prezes Chopin Airport Development Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie firmy. - Kolejny raz jesteśmy pionierami, bo wcześniej udało nam się wprowadzić takie marki jak Renaissance czy Courtyard. Cieszymy się, że tą inwestycją wzmacniamy naszą kluczową rolę na rynku hotelowym, a także umacniamy obecność na polskich lotniskach. Chopin Airport Development ma już 8 hoteli z 1143 pokojami, co klasyfikuje nas na pozycji niekwestionowanego lidera w branży hotelowej - wyjaśnia.

– Stawiamy na polskich profesjonalistów w branży hotelarskiej, którzy zarządzają naszymi hotelami. Jestem przekonany, że obrany przez nas kierunek działań przyczyni się do rozwoju krajowej gospodarki, w której ważne miejsce zajmuje m. in. gałąź turystyczna – podkreśla Cristescu.

- Atrakcyjność portu lotniczego dla pasażerów zależy z jednej strony od infrastruktury do odprawy podróżnych, z drugiej – od tego jakie obiekty towarzyszące znajdują się w jego pobliżu - zapewnia prezes PPL Porty Lotnicze Mariusz Szpikowski. - Jest więc bardzo istotne, by pasażer znalazł w porcie i w jego otoczeniu wszystko, czego poszukuje. I by spełniało to jego oczekiwania – tak biznesowe, jak i turystyczne.

Moxy Katowice Airport odnosi się do gustów i potrzeb głównie klientów młodego pokolenia, urodzonych między 1980 a 2000 rokiem. To pokolenie Y zaczyna dominować wśród podróżujących w celach biznesowych. Nowe trendy, jakie nakreślają milenialsi, to m. in. podróże typu bleisure, czyli połączenie wyjazdu służbowego z celem turystycznym. Wiąże się to m. in. z preferowaniem wyjazdów biznesowych na koniec lub początek tygodnia, aby móc połączyć je z weekendem. "CAD dostrzega, że to właśnie pokolenie millenialsów w znacznym stopniu kształtuje kierunek podróży służbowych, dlatego też stawia na markę, która jest odpowiedzią na bieżące i przyszłe potrzeby potencjalnych gości hotelowych" - czytamy w komunikacie.

– Moxy Katowice to obiekt bardzo nowoczesny i nieszablonowy. Nasi pracownicy, to ludzie w różnym wieku i z różnym doświadczeniem, ale to, co ich łączy to otwartość na nowe doświadczenia, a także swobodny i nieskrępowany styl, dokładnie taki, jak styl mają hotele Moxy – zapewnia dyrektor hotelu Monika Michałek. Jak podkreśla, hotel jest bardzo funkcjonalny i zarazem atrakcyjny wizualnie. Został zbudowany i wyposażony z myślą o ludziach, którzy nie znają świata bez internetu. Dlatego też w hotelach marki Moxy jest bardzo szybkie Wifi, bar otwarty non stop, gry planszowe, przekąski, energetyczna muzyka i duże ekrany TV w pokojach – przystosowane do podłączenia do elektronicznych urządzeń mobilnych.

Źródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL