fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

FemeStage liczy już 15 salonów

materiały prasowe
Odzieżowa sieć, należąca do spółki Esotiq & Henderson, powiększyła się o 15. salon w Polsce. Do końca roku powstaną jeszcze trzy.

Odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększyła się o kolejną, 15. już w Polsce lokalizację, 5 grudnia otwarty został salon w Pile w CH Atrium Kasztanowa. Marka, wywodząca się z Domu Mody Eva Minge, rozwijana jest przez grupę Esotiq & Henderson, która współpracuje z Ewą Minge, najbardziej rozpoznawalną polską projektantką na świecie. FemeStage premierę miała w kwietniu tego rok i od tej pory rozwija się w całej Polsce. W październiku otwarty został pierwszy w Warszawie, w MODO Domy Mody. Kolejne powstały w listopadzie w Bydgoszczy, w CH Zielone Arkady, oraz w gdyńskim centrum Riviera.

Notowana na GPW grupa Esotiq & Henderson zainteresowana jest rozwojem swojej marki w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców. – Bardzo mi zależy, by pojawiły się także w mniejszych miastach. Sama przecież mieszkam w Zielonej Górze – mówi Ewa Minge, dyrektor kreatywna marki FemeStage.

– Na koniec tego roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FemeStage nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq & Henderson z ostatnich 12 miesięcy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

W grudniu mają powstać jeszcze trzy punkty FemeStage na terenie Polski. Kolejne lokalizacje to Łódź (Galeria Łódzka), Starogard Gdański i Warszawa (CH Atrium Reduta). W pierwszym etapie rozwoju sieci FemeStage grupa Esotiq & Henderson koncentrowała się na otwieraniu własnych salonów. Dziś stawia także na franczyzę. Na tym modelu, który sprawdził się w przypadku sieci Estotiq (z 244 sklepów 204 to franczyza), grupa oprze się w kolejnym etapie rozwoju sieci odzieżowej.

– Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo – mówi Adam Skrzypek. Do tej pory w sieci FemeStage działają już dwa salony franczyzowe – w Krakowie i w Rzeszowie.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA